25.1.06

Re-vuelta i revuelta

Hola nenes i nens!
Torno a l'edició de texts amb un minipost.

El motiu: primer dia de l'entrada en vigor de l'ordenança anti-incivisme a Barcelona.

I jo dic: insubmissió.

A veure quan s'aproven lleis per prohibir l'entrada a llocs públics de personatges indesitjables. Perque què voleu que us digui. A mi em molesta la presència d'aquesta gent i l'intercanvi de les mateixes mol·lècules d'aire; doncs resulta que (i.e.) un polític m'està contaminant l'aire de l'espai públic amb CO2 repressiu i modificat pel seu organisme, FET que em molesta i em repercuteix en la meva persona.

EL MATEIX QUE AMB EL TABAC, NO?

Així que... el dia que tingui un bar, penjaré unes quantes pegatines! La principal: PROHIBIDA L'ENTRADA A INDESITJABLES (aka ignorants, repressius i en definitiva estupidez humana).

I a veure el dia que s'aprova una llei anticotxes, motos i tot transport mitjançant COMBUSTIÓ de gasoil: són elements que estan matant el planeta lenta i pausadament. Mentrestant senyors, jo em continuaré carregant el mobiliari urbà. Almenys creo art mentre destrueixo, SKATE OR DIE, no com altres....

Oh, i benvingut sia el dia que hi hagi lleis antidesign-Jordi-Labanda-style, perque és un estil que contamina la meva ciutat, a opinió personal. I mentrestant, tots els escriptors que conec n'estic segur que continuaran decorant la ciutat i els murs d'obra (d'especulació). Graffiti is an art!

Ah si, democràcia, me n'oblidava: el poder que confereix la majoria. Gran Hermano, El Canto del Loco, el futbol... són els gustos majoritaris no?... i això dóna raó a la majoria? Si! La majoria és ********* (a rellenar).

Enga nens, espero que em feu cas! Insubmissió (i força del coneixement) ! ;)

senbee

2 Comments:

Blogger tIRed-boy said...

Totalmente deacuerdo chico, si la politica sigue así, creo que van hasta prohibir ir contentillo por la calle, quitando asi la posibilidad de salir a divertirse en los fines de semana o bien en su defecto aprovechando a poner multas a diestro i siniestro a cualquiera que se le olvide que este gobierno, si sigue así, te va a castigar por respirar mas oxigeno de lo debido.

Imaginate al macba sin Skaters,
o las paredes horribles que hay en ciertos sitios sin ningun dibujo, puff!! se les ha ido, y bueno tb me gustaria saber como van a apagar las multas los pobres que hay en los bancos de diagonal cuando voy hacia el curro....

Bueno ya me explicaras si te afecta de alguna manera directa esta "new life", que seguro que da mucho que hablar, eso si, si no prohiben los blogs, fotologs, chats, etc.. por contaminar la mente de los ciudadanos, que podria ser.

HAsta entonces, que te vayan bien los examenes y cuidado cuando los aprubes y quieras celebrarlo.^^

8:36 AM  
Blogger Unknown said...

xD

pff

el que dius de contaminar la ment de la gent, es una cosa que espanta, pero la veig tan real...

la tecnologia no tenim quasi ni idea de com serà en 50 anys, i aparatejos per control·lar/manipular la ment de segur que existiran. De fet, jo mateix en el meu camp (informatica) estic mazo interessat en interacció, i interacció amb ment humana imaginate... Quan poguem usar la ment com a dispositiu de control, igualment se'n podria arribar a modificar "sectors", com un disc dur.. Ia veremos. (me voy por las ra-ra-ramas)

nada, cuidadillo tots nens, aneu amb compte i no prengueu mal ;) (vigileu la poli!)

10:47 PM  

Post a Comment

<< Home


LiNks BlOgGerIanOs:  

mamelukoscrew.blogspot.com  

lovable-headache.blogspot.com  

orangepsycho  

El maestro ermitaño  

Gent del Barri del marcelo  

a bit of ur time